top of page

"Mým hlavním cílem je zdravý, vyvážený a spokojený způsob života," říká Andrea Doležalová

Aktualizováno: 2. 8. 2020

Energická a usměvavá Andrea je výkonnou ředitelkou firmy mcePharma z Bílovce na Novojičínsku. Jako vrcholová manažerka, dokáže skloubit náročné povolení, zdravý životní styl a ve svém volném čase ráda cestuje nebo praktikuje jógu. Zajímavá žena, která přijala naší nabídky a 19. září povede na Fashion Storm workshop s názvem: "ZDRAVÝ ŽIVOTNÍ STYL A PROFI IMAGE, JAKO NEDÍLNÁ SOUČÁST KAŽDODENNÍHO ŽIVOTA, NEJEN MANŽERKY."


Andreo, "zdravý životní styl“ skloňuje téměř každý z nás. Definic existuje celá řada, ale shodují se v tom, že jde vlastně o vyvážený život. Co znamená zdravý životní styl pro Vás a lze vůbec dosáhnout v životě vyváženosti?


Má filozofie zdravého životního stylu a přístupu k němu je jednoduchá, účinná a aplikovatelná v mém každodenním hektickém životě manažerky. Do svého života a do mé každodenní rutiny jsem již dávno začlenila jednoduché zásady ve výživě, pohybu a životnímu přístupu, tak abych získala ve svém vytíženém čase maximum. Jde o to, být spokojen se svým vlastním tělem, cítit se v něm dobře, dopřát si to nejlepší. K tomu se připojuje business styl oblékání a má image, která celkový obraz dotváří a doufám, že dobře.


Mým hlavním cílem je zdravý, vyvážený a spokojený způsob života. Snažím se každý den zahájit zdravou snídaní, skoro každý den snídám vajíčka, jsou úžasná. Svůj den startuji také kvalitním sypaným zeleným čajem, je to skvělý přírodní antioxidant, který každý potřebuje. Přidám k tomu svou dávku doplňků stravy, samozřejmě těch, které vyrábíme v mcePharmě. Takový malý denní rituál pro úspěšný den. Snažím se myslet na jídlo i během dne, dopolední svačina ve formě ovoce, povinný oběd s přísunem sacharidů a bílkovin. Mám náročné zaměstnání, které zaměstnává zejména mou hlavu, večer se tedy věnuji sobě, praktikuji jógu nebo sportuji, abych zklidnila své myšlenky.

Našla jsem svou cestu, která mi vyhovuje a přináší úspěchy, důležitá je pravidelnost a pozitivní přístup. Těším se, že si o tom povíme více, baví mě životní proměny lidí okolo mě. Okrajově se věnuji výživovému a image poradenství, určitě na to budeme mít prostor to probrat. Kdo se chce dozvědět více již nyní, může navštívit můj web activelady.cz.


V padesátých a šedesátých letech minulého století byly ženy převážně hospodyňkami, ale postupně se začaly stavět na vlastní nohy. Dnes už ženy dobývají nejen český byznys. Jak vnímáte dnešní postavení ženy-úspěšné manažerky / podnikatelky a co je nejtěžší?


Ženy jsou dnes více emancipované, samostatné, postavily se na vlastní nohy a mají mnohdy svou vlastní hlavu. Od přírody je ženám dána schopnost zvládat více věcí najednou, znáte to, praní, žehlení a hlídaní dětí v jednom okamžiku, to muži nezvládají. Od okamžiku, kdy se ženy začaly více prosazovat, toho multifunkčního přístupu zdárně využily. To je alespoň můj pohled.

Dnešní doba ženám usnadňuje mnoho věcí v každodenní rutině, můžete si najmout uklízečku, zahradníka, paní na hlídání nebo mít po svém boku manžela, který zastane část domácích prací a hlídání dětí. Pak dostává žena prostor na svou realizaci. Ženy jsou velmi cílevědomé, já mezi takové také patřím a velice ráda s takovými ženami spolupracuji, baví mě to, inspiruje pro vlastní výkon a nabíjí.


Jste výkonnou ředitelkou společnosti mcePharma, jaký je „Váš příběh“?


Můj příběh spojený s mcePharmou začal již v roce 2003, kdy jsem začala, tehdy ještě v Praze, pracovat pro dnes již holdingovou strukturu jako manažerka pobočky. Má kariéra postupně začala s přicházejícími zkušenostmi a rozvojem společnosti růst také. Působila jsem několik let na pozici ředitelky nákupu a logistiky v sesterské společnosti imcoPharma, která působí ve farmaceutickém oboru. Zažila jsem pády, z mrtvých vstání a krásný růst. V roce 2014 přišla první myšlenka na vývoj vlastního produktu, projekt nabyl své obrysy a postupně byl transformován do samostatné firmy mcePharma, kterou od svého vzniku řídím.

Od nuly jsem pracovala na konceptu vývoje multicomponentního excipientu, jednoduše tabletoviny, na výrobu orálně rozpustných tablet. Postupně jsem budovala tým a spolu s investorem zařizovala zázemí a vybavení vývojově-výrobní firmy.

Dnes se mcePharma plně soustředí na vývoj a výrobu inovativních doplňků stravy, které jsou uživatelsky přívětivé - orálně rozpustné tablety, orálně rozpustné prášky nebo prášky pro přípravu nápojů, s důrazem na vstřebatelnost aktivních látek.  Specializujeme se také na vývoj a následnou výrobu nových a neotřelých konceptů doplňkových krmiv pro zvířata. Produkty vyvážíme do více než 20 zemí světa.

mcePharma je vlastníkem českého patentu na technologické zpracování vysoce vstřebatelného extraktu kurkuminu, který je používán v několika našich přípravcích, nejznámější je náš doplněk stravy Neo curcumin supplement. Patentové přihlášky máme podány také v EU, USA a Kanadě. Tuto technologie používáme také v řadě veterinárních produktů, zejména v minitabs.

Na několik sofistikovaných produktů máme vlastní vědecké studie, na kterých jsme pracovali s předními výzkumnými instituty a univerzitami v České republice.

Má práce mě velice baví, propojení vývoje, výroby a zahraničního obchodu je velice dynamické a inspirativní prostředí.




Vnímáte módu jako součást firemní kultury? Jak se liší Vaše oblékání v práci a běžném životě?


Móda je v mém životě samostatná kapitola, mám jí moc ráda a tomu co nosím věnuji náležitou pozornost ženy. Je to součást mého já, mé externí prezentace osobnosti. Každá žena a hlavně ta, která je na manažerské pozici, by se měla věnovat svému zevnějšku a oblečení, k businessu to neodmyslitelně patří.

Během pracovního týdne je můj šatník orientován na business módu, jsem košilový typ, košile ať už klasického nebo delšího střihu, které se skvěle kombinují s úzkými kalhotami jsou povinným základem mého, ale myslím si, že každého dámského šatníku. Boty s úzkou špičkou na středně vysokém podpatku dodají jednoduchému outfitu požadovaný šmrnc a jsou pohodlné pro celý den. Často nosím také šaty, dávají vyniknout mé štíhlé postavě, zvlášť nyní v létě jsou u mě velice oblíbené.

Součástí mé šatní skříně je i několik kvalitních kabelek, každá máme něco na čem ujíždíme a co nám dělá radost, u mě jsou to kabelky.

O víkendu volím jeansy a tričko a třeba sněhobílé tenisky, jednoduché a mladistvé, vše s mírou, to víte už mi není dvacet.

Být součástí Fashion Storm je pro mě nový zážitek a já se na něho nesmírně těším. Věřím, že na jdu novou inspiraci a propojení.


Rozhodla jste se podpořit FASHION STORM a ujmout se workshopu s tématem ZDRAVÝ ŽIVOTNÍ STYL A PROFI IMAGE, JAKO NEDÍLNÁ SOUČÁST KAŽDODENNÍHO ŽIVOTA, NEJEN MANAŽERKY. Na co můžeme návštěvníky pozvat?


Jak jsem již zmínila, ve svém životě se snažím vybalancovat náročné manažerské povolání se zdravým životním stylem, který mi pomáhá to zvládat. Během svého workshopu budu prezentovat jednoduché a aplikovatelné základy mého přístupu, který každý může vpustit i do svého života.

Řekneme si, jak být díky jednoduchým změnám zářivější, štíhlejší a spokojenější navždy! Na takovou změnu není nikdy pozdě.

Poskytnu stručný návod, jak zaručeně a trvale zhubnout, jak se zdravě a pohodově stravovat. Není potřeba držet žádnou drastickou dietu, je nutné dodržovat jednoduché zásady, které povedou k trvalým výsledkům. Také si budeme povídat o mém přístupu k oblékání, věřím, že pro mnohé bude můj workshop inspirativní a začátkem proměny.

(koc)


Foto: Andrea Doležalová

158 zobrazení0 komentářů

Nejnovější příspěvky

Zobrazit vše
bottom of page